Icon Phone   +420 602 405 605                Icon Phone   mvoznak@montesa.cz

MODELY

MONTESA COTA 300RR
Cena: 249500,- Kč včetně DPH
Dostupnost: NA DOTAZ
Manuál:

Připraven na závod.

Vývoj nové Montesa Honda Cota 300RR byl zaměřen na zvýšení výkonu a snížení hmotnosti. Výsledkem je vyjímečný závodní stroj vyvinutý na základě zkušeností z Trial Championships.

DALŠÍ ÚROVEŇ

Jdeme na trial.

Montesa Cota 300RR používá přepracovaný motor se zvýšeným zdvihovým objemem na 288cc. Průměr pístu byl zvětšen o 2mm a zdvih o 3mm. 300RR je vybavena novou pumpou vstřikování PGM-Fi, která umožňuje větší dávky paliva. Motocykl se snadněji ovládá a působí lehčím dojmem díky snížení brzdného účinku motoru.

PŘEVEZMI KONTROLU

Připraven na soutěž.

Montesa Cota 300RR je vybavena upravenou spojkou s novou pumpou, která dodává dostatečnou sílu a reakci pro perfektní ovládání. Pneumatiky Michelin XII s hliníkovými středy poskytují vynikající odezvu a přilnavost, zatímco hliníkový rám a přepákování vedou k mimořádně lehkonohému pocitu.

POKROČILÁ TECHNOLOGIE

Soutěžní speciál

U 300RR se můžete spolehnout na 4-taktní, 4 ventilový, kapalinou chlazený jednoválec o objemu 288cm3. ECU má rozšířené mapy zapalování pro optimalizaci výkonu. SHOWA centrální tlumič, TECH přední vidlice vedou k o 2kg nižší hmotnosti oproti Cota 4RT. 300RR celkem váží 72kg.


TECHNICKÉ DETAILY

MOTOR
Vrtání x zdvih 80 x 57.2 mm
Příprava směsi Elektronické vstřikování PGMM-FI
Kompresní poměr 10.5 : 1
Objem motoru (cm³) 288 cm3
Typ motoru Jednoválec, 4-takt, 4 ventil, SOHC, kapalinou chlazený
Zapalování Elektronické tranzistorové
Startování Startovací pákou (nakopávačkou)
KOLA
Přední brzda hydraulická, kotouč 185 × 3.5 mm, 4-pístkový třmen se sintrovanými (slinutá metalická směs) brzdovými destičkami
Zadní brzda hydraulická, kotouč 150 × 2.5 mm, 2-pístkový třmen se sintrovanými (slinutá metalická směs) brzdovými destičkami
Přední vidlice 39 mm TECH teleskopická vidlice s hliníkovými tubusy; nastavení - předpětí pružiny, stlačení a odskok; zdvih 167mm
Zadní odpružení Pro-Link system se Showa centrálním tlumičem; nastavení - předpětí pružiny a odskok; zdvih 170 mm
Pneu přední kolo 80/100 21 (Michelin/Dunlop)
Pneu zadní kolo 120/100 R18 (Michelin/Dunlop)
Rozměr přední kolo 21 × 1.60
Rozměr zadní kolo 18 × 2.15
ROZMĚRY A HMOTNOSTI
Úhel sklonu řízení 23°
Rozměry Délka x šířka x výška: 2.016 x 830 x 1.130 mm
Rám Kosočtvercový hliníkový dvojitý rám
Nádrž Objem 1.9 litrů
Světlá výška 335 mm
Výška sedla 650 mm
Zdvih 63 mm
Hmotnost 72 kg
Rozvor 1,321 mm
PŘEVODOVKA
Spojka Vícedisková v olejové lázni s vinutými pružinami
Ovládání spojky Hydraulické
Finální převod Válečkový řetěz #520
Typ převodovky 5-rychlostní
GALERIE

           

zpět